IthinkIhateyou ; -

alright. lite ångest bara. ibland gillar jag inte hur jag beter mig. jag vill vara avslappnad, och en dag som denna lyckas jag inte alls. jag säger fel saker, gör fel saker, och lyckas inte. jag har blivit så konstig det senaste halvåret. jag har helt seriöst ingen aning om det är bra eller dåligt. och jag är inte ens trött eller emo just nu, så jag måste vet vad jag pratar om ändå?

uhm, kanske tycker jag mer om mig själv imorgon, kanske inte. det ska i alla fall bli massa trevligt hemma hos carro med grill, mingel, typ brännboll och mys.

på ett tag ska jag typ också befinna mig vid korv-ivars för att 'träna' inför någon lol-brännbolls-match? egentligen borde jag vara där nu? vet ej. blah, jag vet inte.

image497

kom igen, lite förändring i mitt liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0