it'sallbecauseofyou ; -

min ipod blev helt cepe när jag bestämde mig för att synkronisera den med mammas itunes instället för det jag har hos pappa. men yes, nu blev den smart igen, så jag ska välja ut ny fin musik till min lilla bäbis. den enda spellistan jag har valt hittills är sofia och korres skiva. och bf ska tanka hem all time low till mig också, jag är nöjd.

tyvärr så har man inget liv när man spenderar en ledig eftermiddag på en annan gymnasieskola, men det var ganska trevligt. jag förstår inte det pinsamma med 'catwalken' men det kanske bara är jag. och deras flygel får mig att vilja ta livet på riktigt.

mih, det är so you think you can dance ikväll, och jag ska se, för jag har köpt lösviktsgodis enbart för det och för martin. ^^ kom igen nu babyhoe.

ps, snart 17:e :D

Kommentarer
Postat av: Sunkiiiie

ahahaha du är sååågay :*

2008-05-15 @ 17:35:23
URL: http://elinsundqvist.blogg.se/sunkie
Postat av: caroline

haha flygeln!!! FYFAN , att dom inte bränner upp skiten!!

2008-05-15 @ 21:21:22
URL: http://carielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0