itwillneverbeimpossible ; -

aktiva dagen har officiellt barkat. det verkar som om alla har varit ute och sprungit/gått/gjort något hälsosamt för sin kropp om man läser igenom bloggarna. men vet ni, jag har inte varit sämre. jag har cyklat från ursviken till degerbyn, från degerbyn till morö backe, och från möro backe till degerbyn igen. + att jag som sagt hoppade studsmatta i någon timme eller så också. träningsvärk imorgon? vi får väl se.

åh, vet ni vad jag hitta på mb's kyrka? jo;


jag tänkte att jag kanske skulle hinna att läsa i alla fall halva igen, men jag kom bara en tredjedel. men gissa om den väckte många gamla minnen. :D sovmorgon imorgon, och rysslands låt var inte så dålig ändå, studioversionen dvs.

/ typ gäspande tjej?

Kommentarer
Postat av: karrooo

haha åhh vilken nostalgi med den där bibeln!!!! vafint!

2008-05-26 @ 13:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0