nowI'mtheonlyonetoblame ; -

elin, du kan vara lugn. jag är inte emo alls just nu. jag tror det kan bero på panic's nya video som faktiskt släpptes idag. jag återkommer om det senare, men jag kan säga att den är grymt skön.

förutom en dryg bussresa, lite batteri och ett uppkäftigt minneskort så har dagen i helhet varit ganska bra, fastän jag har lyckats 'hota' två människor under typ 10 minuter (ni vet vilka ni är). jag fick ut något bra ur det, och det känns som om jag kan lämna saker och ting bakom mig.

och sen att jag märker skillnaden nu när jag sitter med pappa, fausta, gino, sheila och sasha vid middagsbordet och konversationerna vi har så blir jag ju inte mindre nöjd för det. jag märker mer och mer att jag anses vara äldre, vilket enligt mig inte är något dåligt.

ssådär. inget umeåbesök utan ostkakan?

Kommentarer
Postat av: Sunkiiiie

good 4u ^^

2008-05-03 @ 11:15:44
URL: http://elinsundqvist.blogg.se/sunkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0