ohhappyday,ohhappyday ; -

vem orkar klaga på att det kom lite folk? aight, man får, men jag tänker inte. det var trevligt med alla de som kom på klassfesten. och bilder kommer sen skulle jag tro.

jag var på en efs-gudstjänst idag. vi hade fått nys om att våran gamla konfaledare; ed (som förövrigt är från usa i grund och botten) skulle vara där, så vi kände oss råpeppade. såna där gudstjänster är lite annorlunda i jämförelse med vad jag är van vid. jag har aldrig sträckt upp min hand mot skyn för att komma nämre gud, och jag är inte så speciellt fäst vid lovsånger heller. jag fascineras av det, och känner en viss kraft i det, men det är ändå inte jag.

men det finns en. en lovsång. det är så få ord, så enkel, men kan beskriva hela min tro på Gud. jag trodde aldrig att de skulle spela den, men så sjunger hon första meningen; 'du är vacker, och du strålar, strålar ljus emot mig'. tårarna ville bara rinna. erik tittade på mig som om jag var konstig, men fattade nog ändå. sen så var han en ängel och höll min hand, och jag slöt bara ögonen och njöt.

det var ashärligt att träffa ed. han ser likadan ut, bara kortare hår, men hans kramar var underbara.


nu ska jag bara tvätta håret, sen bär det iväg till farmor för att träffa tilde, och sen är det brännboll uppe på moröbacke. canalen vs. mb. it's on, biatch. hoppas att ni hade en bra kväll, för det tänker jag ha i alla fall. ^^

Kommentarer
Postat av: karolina

Vi vill vara Dina trogna, vara ljus
Vi vill leva i det vackra, i Ditt leende

visst kan lovsånger vara något speciellt. :)

2008-05-18 @ 14:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0