ohI'mreadyforit ; -

happ, pappa och fausta lämnade lägenheten igen. innan de gick fick jag 100 kr av fausta och hon tycker att jag ska göra såhär;
  • gå med säkra steg ner till hamnen.
  • köp mig en cola och sätt mig vid ett fik.
  • prata med närmaste granne, typ 'vackert väder vi har idag.'
  • sms:s sheila och fråga var hon och sasha är.
nr 1och 4 kan jag faktiskt tänka mig att göra. men jag är för för feg för att göra nr 2 och 3 själv. jag behöver någon med mig för det. varför känner man inte någon i umeå egentligen?

men pappa och fausta är omtänksamma. han ringde nyss och sa 'det är lite kallt nu upptäckte vi, så om du ska ut, ta på dig någon jacka eller så.' uhm, det är jobbigt att helgen i umeå snart är slut faktiskt.

Kommentarer
Postat av: caroline

asså nån gång vill jag chilla där med dig :]

2008-05-04 @ 17:13:27
URL: http://carielle.blogg.se
Postat av: Sunkiiiie

naaw så omtänksamt :)

2008-05-04 @ 17:54:20
URL: http://elinsundqvist.blogg.se/sunkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0