'sexandthecitytemat' ; -

nu ska jag berätta vad som gör mig riktigt irriterad, alltså förutom motvid, men motvinden är lite onvolverad också. det är då man cyklar hemåt, ytterst lite motvind såklart. man är invirad i olika tingest, såsom en sjal, en ipodsladd och en väska. cykeln krånglar när man ska ställa den i skjulet. sen kommer den där omöjliga uppgiften när man kommer in; ta av sig alla saker i rätt ordning, vilket aldrig går, och att man är svettig gör inte saker lättare. och vet ni vad mer som krånglar; att dra av sig skorna.

men det jobbigaste av allt; SNORET. jag är inte ens förkyld, men det kommer ändå rinnandes så fort jag sätter foten innanför dörren.

blarg, nu vet jag inte vad jag ska göra. typ sova ändå? lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0