shouldIwritemyselfoutofthehistorybooks ; -



låt mig berätta om vad jag nyss kom över.

det finns ett band som heter all time low, från maryland i usa. fyra killar som är kanske runt 19-20 år. jag har förövrigt pratat förr om att fara och se dem i stockholm den 30 maj, men jag har nog inte råd, vilket är synd.

hursomhelst, en kille gjode en video-blogg, och postade på sin youtube-användare. han pratade om att han så gärna ville sjunga coffee shop soundtrack med dem när de kom till hans hemstad den 2 maj. några veckor senare fick han ett video-blogg-svar från sångaren i all time low som har en egen youtube-användare.

den 2 maj så stod han på scenen med all time low, och det där är filmat från den konserten. jag vet inte om det är något fel på mig men jag blir så sjukt glad när jag ser det. han fick sjunga med sina förebilder. Gud? hör du mig, nästa gång panic kommer till sverige? ska vi säga så?

jag tror jag ska börja lyssna ännu mer på all time low. de har bra musik, och verkar vara hyggliga killar. vi säger så.

Kommentarer
Postat av: Bella

alltså, dom bor typ nån timma från Gretas hus? xD

2008-05-15 @ 22:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0