sommarsommarsommar ; -

det är svårt att beskiva känslan, den här underbar fria sommar-känslan. jag tog pappas kamera, och lokaliserade en bok som såg intressant ut; Lasermannen. nere vid älven satt det folk och solade, och när jag kom till hamnmagasinet så slog jag mig ner ett tag. två brudar skejtade i rampen. jag vill också skejta. någon dag ska jag banne mig lära mig.

i parken satt halva umeås befolkning, typ. jag satte mig ner för att fortsätta läsa, och hörde gitarrspel och sång. det var ashärligt att två killar bara satt där och chillade med sina polare och lirade. jag ville nästan joina dem. och nu kom jag på att jag och erik ska göra det någon gång. jag såg mig lite runtomkring, och kände igen ett par välbekanta dreads. jag halvsprang ikapp tobbe och sasha,och kände mig halvstolt över att jag ändå kände någon i umeå i alla fall.

tobbe skulle shoppa, och jag följde med sasha till myrorna för att försöka hitta 'tant-kläder' till honom. det blev inget av. vi drog tillbaka till stan, jag slog följe med pappa och fausta och vi gick på shoppingtur till 'rut m.fl'. hejdå 1400 kr. nu äger jag ett par leggings, och har i alla fall en outfit till den 17 maj, för vi vet alla vad som händer då! :D

de sista timmarna på stan spenderade vi på o'leareys och åt middag. nu sitter jag här i lägenheten, pappa och fausta dricker öl på balkongen och det är allmänt chill på riktigt. nästan gång hoppas jag att någon vill följa med mig hit, så att vi kan hänga på schmäck på fredag-kvällen.

jopp, jag ska lägga in bilder sen. peuss.

Kommentarer
Postat av: sara

Jag ska se till att jag kan nästa gång, hade varit väldigt trevligt om jag kunnat i helgen. Men nästa gång, då du ;)

2008-05-03 @ 18:48:49
URL: http://sara04.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0