there'safogalongthehorizon ; -

vilken dag. ;___; man kan väl säga att veckorna som nu är och kommer innan sommarlovet är så chill det bara kan bli. vi rullar runt på skolan, har lite terminsrep här och där, mitt gick förövrigt asbra med drömkompet! jag är nästan peppad för att stå på sCen 11 imorgon klockan 09.33.

-offtopic-
och what's up med att det bara är fueled by ramen-artister på the hills-avsnitten idag.

kan ju också säga att doris kanske har den godaste mjukglassen i världen. i alla fall den tobbe köper. han kanske får någon special deal? minst en gång innan sommarlovet blir det. men jag måste känna en slags ekonomisk stabilitet tror jag. just nu kan jag inte säga att det är så. hmm, pappa och axel far till umeå snart. kanske kan de släppa av mig på ica? men nej, jag ska inte köpa något ikväll. jag ska bara hjälpa min lilla julia med hennes lol-musikhistoria-uppsats. tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0