youaretheone,you'remynumberone ; -

statistiken sjunker drastiskt. vad har jag gjort för att bli såhär tråkigt? och senär skrev jag blogg för någon annan än mig själv? senär brydde jag mig?

ärligt talat så har jag fallt för det här trycket att man vill ha så mycket kommentarer som möjligt, och gör nästan allt för att det ska hända. jag tror nog inte jag lyckas så bra, och jag har inte haft tid att skriva aktivt.

MEN, jag har kommit på en rolig sak (det är nog egentligen inte så roligt). men ni vet att ibland så kan de gå förbi personer som man finner attraktiva vid första ögonkastet. idag på H&M hände det igen. en kille gick förbi, omöjligt att säga hur gammal han var, men jag svär, han tittade på mig, och jag tittade på honom. det var någon konstig connection. han var säkert yngre, och nog kortare än mig. WHO CARES. han var assöt. nu kommer jag aldrig se honom mer i hela mitt liv. så jag var lite purken när johanna ville kolla på kläder på nedervåningen. vad skulle jag säga? 'NEJ, jag har... saker jag måste kolla upp...' ? nej, herregud. det jag nog har kommit på är att, det ger inget att vara rädd när det gäller att stirra på attraktiva människor, du kommer ändå aldrig se dem igen.

de här sista veckorna kommer bli jättekonstiga. vårkonsert denna vecka för hela slanten (och lite kutte-hitte). jag hoppas att jag inte blir mer blöt än vad jag blev idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0