desomstyrosskanhöraivinden ; -

utmanad av sofiahed visst...............;

Reglerna är följande:
  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
  1. jag äter ostkrokar med gaffel. all true.
  2. kontrollbehov etc....................
  3. jag har TRE syskon. folk som har känt mig hyfsat länge brukar bli förvånade?
  4. hörlurarna måste vara i rätt öra. höger lur ska vara i höger öra och vice versa.
  5. jag får ångest varje gång jag ser någon på TV få halsen avskuren eller på något sätt bli nekad till att kunna andas, bara för att jag verkligen inte vill dö under de omständigheterna.
  6. person #1 som jag skulle vilja ta en fika med är idol-lars.
  7. skulle det vara möjligt att gifta sig med en TV-seriekaraktär hade jag lätt supit ner reid, stuckit till hans hemstad vegas och sett till att skaffa massa söta små barn med honom i framtiden.
jag utmanar tööp olov, jonatan, SANDRAWILD å anna! =) sen inga mer...

tre lyckliga i himmelriket (speciellt hon där->).

Kommentarer
Postat av: Ahå

Svar: Tjohoo, Amdy! :) Kul att du hänger kvar ^^ Är det någonting du hade velat se mer utav i min blogg? :)

2008-11-04 @ 00:16:48
URL: http://superahoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0