godermorgonmittherrskap ; -


chillkväll, come to meeeeeeeeee.

mitt huvud sprängs efter betydligt för lite sömn och cambridge-engelska. tillsammans med det så insåg jag ikväll vilken sjukt grym talare obama egentligen är. slog mig samtidigt att hitler förmodligen hade samma färdigheter. tänk om obama får fnatt och gör sitt presidentskap till ett helvete för mänsligheten helt plötsligt?

jag är för trött för att ens ägna en tanke åt det egentligen. det jag mest av allt suktar efter... är en sån där mysig kväll i mitt vardagsrum, med en grupp människor som gör stämningen bekväm, och helst av allt lite té på bordet i mitten. man kan slänga in en kladdkaka när man lix är igång. kanske någon att kramas med också. kom inte å säg att det inte låter sweet?

nu överväger min hjärna att checka ut =) vi ses i dimman. HEHE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0