gospincirclesforme ; -

watch oooout. ärade helg, nu är vi här igen. och jag vet inte vad jag ska ta mig till. en fredagkväll framför en dator är inget att komma med alls. vad hände med att löfstedt var hur taggad som helst på klassfest och så styr han inte upp någonting. screw it då. nu vill jag ha ben&jerry's, en nära vän och en soffa där man bara kan värma sig.

tänkte också berätta att mina pianolektioner ibland är som en vacker dröm. jag kommer in med en flyktig idé, en tanke om att kanske vilja ha lite mer koll på just den låten. han engagerar sig, lyssnar igenom låten, introt och sticket flera gånger om för att ackorden ska bli rätt, och visar hur ackordet ska brytas. det tycker jag är kul. så till nästa vecka så ska jag ha en liten konsert, spela karma police så bra jag kan. å det är panic at the disco-style.

så, var är glassen, vännen, soffan och känslan av närhet?

Kommentarer
Postat av: Anna

Shit vi är för lika ibland!,...kram!!

2008-11-28 @ 20:51:20
Postat av: B

spela in karma police, kthnxplz?



2008-11-29 @ 10:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0