ittookallthestrenghtIhad ; -

mja, det här med att hålla statistiken uppe, det är ett litet dilemma, bara ett litet. love y all som läser i alla fall. och grattis till att caroline hade 100 unika besökare i förrgår. hur lyckas man ens med sånt? crrrrazy.

i alla fall. idag är det söndag = spännande dag (nawt). det är en dag hos tysken. en dag med sjuhelsikes mycket disk, och fixad middag till ikväll. men det är en dag som den här som jag önskar att min iPod inte var spårlöst försvunnen. det kommer bli en dag med radion vid min sida.

det är 32 dagar kvar till dagen då jag fyller myndig, och jag vet inte ens hur jag ska göra för att märka skillnaden mellan 17 och 18 när dagen kommer.


tjo, det var kul i musikfabrikens korridor, då nästan alla i bandet hade switchat positioner och instrument, och vi hade jävligt kul med att försöka överrösta musiken med våran sång.


take me baaaaaaaack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0