there'snosunwheny'raround ; -

det är en sån där spärr som spökar igen. hur ska det börja? hur ska det sluta? vars är mitten? nu vet jag bara att coldplay spelar i högtalarna, och farbror förhoppningsvis ska ringa inom kort. vi måste diskutera ljus. hur tar man en bild utomhus, klockan halv 5 på eftermiddagen, utan naturligt ljus att tillgå? min awesome-idé är att sätta på bilstrålkastare, men det blir förmodligen fult. eller så exprimenterar vi vilt och ser vad vi kommer fram till? jag skulle känna mig grymt stolt om jag verkligen tog en frän bröllopsbild för papi och faustas skull. TIME WILL TELL =D.

jag insåg vilken lättnad det blev när engelska-redovisningen var avklarad med klart godkänt. visst, det kommer komma nya hemskheter om några lektioner, men för tillfället är det underbart att verkligen slippa tänka på det. frankenstein är också inlämnat. nu saknas bara det sjuka äldre romanen. MEN, vad jag insåg gjorde allt lättare. klura på vad, det kan ni göra.

och loggboken är inskickad! kingeling.

och plötsligt föll allt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0