thesizeofthemoon ; -


mm, det kanske är något att ha. allt för att ta mig tillbaka till den 26 februari, 2007 så mycket som möjligt. please gief. skulle vara underbart om jag slapp vara nära att svimma i samma veva också.

det är 16 dagar kvar. 16 dagar till den dagen då jag inte vet hur jag ska känna mig. mer fri? mer oberoende? jag vågar inte för tillfället. men kanske bäst att se fram emot det då man bara blir 18 en gång i sitt liv.

CSI kallar om 29 minuter. vill också hälsa till vår loveli körledare som visst skulle checka in bloggen ikväll/någon gång ;D skicka den 'snygga' körbilden. den blev så crazy fin.

Kommentarer
Postat av: Grabbe

Så du fyller år den 10:onde? :D eller den 9:onde? Beror på hur man räknar.. :]

Hihi, dehär måste jag komma ihåg! :D

2008-11-26 @ 14:54:54
URL: http://lilltjoosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0