thespaceinwhichwetravelin ; -

jag vill dra mig härifrååååååååååån.

men det finns inget egentligt skäl. sofia visade sig ha möte till klockan fyra, carro skulle fixa med sig min pärm från skolan, och, ja.... det här är drygt..

jag håller med sofia; jag vill spola tillbaka tiden, till sommaren. det enda som fanns att oroa sig om var tbtb-repen, när-var-och-hur det skulle ske, och när kvällarna på trästock och PDOL väl kom så var allt så sjukt värt det. när jag också tittade tillbaka på sommardagarna insåg jag att mitt hår hade precis rätt längd. det var så det skulle vara. på den punkten håller jag med caroline. man fattar inte hur bra det är förrän det egentligen är för sent. nu är det bara menlöst och bara finns där. FÖRÄNDRING NU TACK. och ta mig tillbaka. sommaren -08 var något ändå.




Kommentarer
Postat av: Anna

Fina sommarminnen <3

2008-11-23 @ 20:29:37
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0