weliveinfascination ; -

nyss hemkommen från staden åde. det blev en liten visit på studiefrämjandet, där andré bjöd på kaffe, varm choklad, nötter, russin och geisha. frustration uppstod över försvunna papper. även dödshot förekom, men vi fick det beskriver för oss hur man fyller i en sån där fin grön studiecirkel-lapp. vi fick även en snitsig tygväska som det stod studiefrämjandet.se på. sedan blev det en vild tripp till Ica i den sjukt trånga hedlund-bilen.

undrar om 18-årsdagen kommer spåra lika mycket som den kan komma att göra. 'det är inte omöjligt' som man kan kalla det =)

jag undrar faktiskt också sen när mina vardagskvällar blev såhär sjukt chill i allmänhet? kan det vara p.g.a faktumet att engelska-redovisningen och alla svenska-uppgifter är bortgjorda? PROBABLY! can't complain.


coooooool.

Kommentarer
Postat av: karro

vi = cool

2008-11-19 @ 21:42:09
Postat av: fazi

visst är det som om en tyngd har fallit från ens body, sen alla dedär jobbiga eftermiddagarna! men jag osar dock en doft av termins...

2008-11-19 @ 21:53:26
Postat av: fazi

visst är det som om en tyngd har fallit från ens body, sen alla dedär jobbiga eftermiddagarna! men jag osar dock en doft av termins...

2008-11-19 @ 21:54:07
Postat av: fazi

ja visst är det som om en tygd fallit från ens body! fast jag osar termins bakom knuten...

2008-11-19 @ 21:55:29
Postat av: fazi

varför inte posta en till komentar när man endå är på g? AMANDA IS THA MAN! 'manda understand!

2008-11-19 @ 22:00:23
Postat av: fazi

jag är det lilla viruset som gillar att förstöra andras bloggar... du kan kalla mig bohromoir...

2008-11-19 @ 22:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0