andhavefriendsaround ; -


du ska köpa DN. det är i princip en order. sen så kan jag meddela att min ena iPod-hörlur har slutat funka totalt. sådant är perfekt när man ska cykla hem och vill stänga ute världen för en sekund. bra är att farmor bjuder på lunch/middag ute idag.

söndag är alltid som söndag, oavsett vad man hittar på. man är alltid rastlös, men det finns inte ork nog för att verkligen dra igång något. jag vet egentligen vad jag vill göra, men det krävs att en annan part också är med på noterna, which ain't gonna happen.


vissa har det i alla fall inbyggt hur man ska vara en rocker på riktigt?
foto; någon dude på norran.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller så med om södagen,...

2008-10-05 @ 14:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0