butIcan'tfeelitrightnow ; -

mina pengar kommer gå åt fika på waynes och B&J's den här veckan, I can feel it. men det är helt alright faktiskt. jag susade till stan så snabbt jag kunde, hittade en sofiahed gåendes på gatan, en fyrr3 sittandes i ett hörn på waynes, och bad landstromo pallra sig till fiket så snabbt som möjligt. vi pratade egentligen inte om något. till slut anlände rockstjärnan, och vi kunde get down to business som man säger. jag är hyfsat osäker på vad vi kom fram till, men förhoppningsvis så kommer det bli lättare för oss under projektarbetet med lite sponsorships åde.


jag satt kvar efter espe med erik och pratade. 'dolt nummer'-killen ringde förresten. grymt oengagerat samtal, jag vann ingenting på det. men spela roll. allt känns lite bättre efter kvalitetstid med erik. ja, du är brabättrebäst, vännen. och det skulle vara inspirerande med en spontanresa till luleå över fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0