'causeI'mfrowningallthetime ; -

"Jag ska ta över världen!"
"Får man va' med på ett hörn?"
"Ja, nu är det ju så att jorden är runt, men om du kan hitta ett hörn så varsågod!"
 -
tvillingarna dahlberg.

jag hade en nostalgitripp i mitt minne ikväll, vilket var awesome. jag kom ihåg vad jag fann min lycka i förr, och kan knappt förstå att allt har förändrats så mycket. jag är en helt annan person nu, både på gott och ont, förhoppningsvis inte så mycket ont. det var underbart att skratta åt gamla minnen, för jag minns varje ögonblick som om det var igår.

men nu ska jag sova =) tysken väntar imorgon. g'natt.

Kommentarer
Postat av: caroline

I'm afraid so! =(



btw JA de är makeover imorn!! :D vet dock inte vars............. heheHE

2008-10-25 @ 17:36:53
URL: http://carielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0