don'tthinkyou'resafe ; -

<- det där var andra juli. trästockhelgen låg bara och väntade. alla tyckte att det var som en mindre evighet till PDOL drog igång. det syns kanske inte på fotot, men jag var så grymt stressad. jag sov oroligt för att jag var osäker på om jag hade tagit mig vatten över huvudet eller inte. jag lyckades dra på mig två panikattacker, av ren stress och oro.

nu känns det bara crazy att tänka tillbaka till den dagen. jag gick tillbaka i arkivet och kollade vad jag hade skrivit just det datumet; precis som jag beskrev ovan. jag var illamående, kunde knappt sova, så fort jag hade gått upp ur sängen så var det som att jag skulle svimma. jag lyckades visst lugna ner mig till slut, den dagen.

missförstå mig inte, för jag ångrar ingenting med den här sommaren. jag har mer bra minnen och erfarenheter från den än någon annan sommar under min livstid. all oro och bekymran var värt det i slutändan. det tynger mig att tänka på att om jag inte hade fått de chanser som jag fick, och tog dem, så hade jag inte lärt känna vänner som jag värdesätter högt idag, så därför lämnar vi det nästan osagt.

se till att följa regnbågen bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0