Iamtheoneorgasmatron ; -

jag kan inte finna många ord, men det har varit många intryck under den här helgen. mycket bekräftelse om att jag faktiskt kan om jag bara vill. många fina band jag har skapat med andra medmänniskor. och lockar, lockar, lockar, lockar, lockar i mångfald.

det är konstigt, men samtidigt så sjukt awesome att träffa någon som du inte har sett på kanske två år, men det kändes som igår. i det här fallet så var det mest underhållande, lite upplyftande, att se honom sväva på rosa moln för att han var nykär. livet var ju underbart!

åh, säg till om jag blir tråkig...... jag har ett nytt jäkla sätt att tänka på när jag skriver, p.g.a en anledning som jag inte har mage att dra upp för allmänheten.


can you help me occupy my brain?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0