Ihopemyboyfrienddon'tmind ; -

det spelar som verkligen ingen roll hur dåliga vi är på att styra upp saker och ting. att lärarna knappt står ut med oss på lektionerna för att vi har för mycket annat roligt att prata om. att majoriteten har ett för stort förkärlek till koffeinet.

för när jag ser den här bilden så inser jag hur bra vi är tillsammans ändå. hur vi på något sätt brinner för samma sak, men på olika sätt. hur jag kan säga att var och en nog förgyller min vardag på något sätt, fastän i det fördolda.

jag tror nog de här åren kommer sätta spår ändå.

Kommentarer
Postat av: o

det är klart det gör=)



vi går världens roligaste linje, med värdelsn roligaste klass. Det blir inte bättre än så?=)

2008-10-06 @ 23:10:35
Postat av: soffan

WEO WEO WEO!

2008-10-08 @ 17:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0