sehurdesjungeriblandträden ; -

jag måste komma in i nya rutiner. att tro att jag kan ligga och dra mig i sängen en halvtimme extra funkar verkligen inte. men vad ska man göra för att få sig upp egentligen? jag återkommer om det senare.

fastän jag vet att det är mitt eget fel att jag kommer för sent så vill jag skylla det på alla andra. mest av allt kommunen, eftersom de på något fantastiskt sätt har bestämt att lägga vikt på att det är 5,nånting km fågelvägen från mobacken till atorp och vice versa. det spelar visst ingen roll hur lång sträckan som man egentligen ska cykla är.

men jag är inte bitter, för det blir fly me to the moon och can't catch tomorrow på turnén, och jag ska fan sjunga från hjärtat på båda.

enseeemble med bäst-tor nu. tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0