whenIgrowup ; -

nu är jag nöjd med mig själv; vi har spelat 7 konserter, vilket betyder att vi har 3 stycken kvar, vilka förhoppningsvis kommer gå någorlunda smärtfritt fram. men ja, om ni inte har något för er på fredag klockan tolv, så kan ni se oss på torget, någon randomscen, å vi ska rocka fett.

ursviken vill jag inte ens pratar om, men kanal niiize. det verkar gå bäst på eftermiddagen? kanske har något att göra med att vi har lite mer livsglädje då.

+ lördag å söndag ska spenderas i tyskens kök. längtar.



++ lyckan är gjord. byebye spain. hello sweden. 4ever typ.


jag är godissugen. kanske något att göra något åt.

Kommentarer
Postat av: jonatan

något lite mer permanent och fyllt av kärlek menar jag ;)

2008-10-22 @ 20:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0