whocouldaskforanymore ; -

det går upp                                och upp                                    och upp igen.

                              och ner                                     och ner

hehe, om ingen förstod det där så är det mitt humör jag pratar fritt om. det är på sätt och vis lite crazy, men det känns som vi är på topp igen. förmodligen på grund av att jag har varit så fullkomligt bra på att lösa mina egna problem, sådär helt magiskt.

nej, det här skulle bli ett blondinbella-inlägg sa jag, vilket det förmodligen inte kommer att bli. MEN JAG HAR LUST. det blir ett fint inlägg istället, där jag nämner att jag satt med emelie på waynes ett tag, lunchade, fikade och hade det gott. en crazy jonatan och en crazy olov joinade vid 2-snåret, och sen bar det av till balders fotostudio för att ta några fräsiga bilder.



efter många om och men så blev det till slut careerguitarhero och ben&jerry's hos fyrdahl i skelleftehamn. sweet åde.

imorgon väntar söta gamla tanter och gubbar som vill ha sig lite underhållning i form av 5 fina flickor som sjunger lika vackert som katten kurrar (om det nu kan anses vara vackert?).

och på fredag drar vi mot luleå. gish erik, jag längtar =). när har vi någonsin varit ute på "äventyr" i norrland? fem spänn på att vi går vilse det första vi gör.....

Kommentarer
Postat av: Anna

men ni kommer väl hem till repet på lördag? :/ ,... Puss! =D

2008-10-30 @ 16:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0