andburningmydreams ; -

jag har inte skrivit på tre dagar, och ärligt talat så har det varit ganska skönt. att blogga är inte hela världen ändå. jag tror det är den här ideén av att slippa vara beroende som lockar. men nja, det är inte över helt än. för det första så spenderade jag nästan ett helt dygn i umeå med anna, klas och victor i umeå. riktigt grymt trevligt och mysigt med en stund på schmäck, där det bjöds på fin underhållning i form av tre grabbar som endast spelat tillsammans i tre veckor. 

under lördagen så åt vi först en megastor frukost, sedan blev det några få timmar på stan, och sista timmen satt vi i lägenheten, fikade och pratade med pappa och fausta. att nämna är också att bella joinade oss både på dit- och hemvägen. visst är det underbart när planer faller samman, och alla vinner på det i slutändan.

i alla fall, pix;




samma bilder lär hamna på bilddagboken.

för övrigt!

jag följer carolines exempel och länkar till uppdragbarn.se. för varje blogg som länkar dit så skänker vattenfall 20 kr till organisationen. är inte det en sjukt bra tanke? de har fått in ca 10,080 kr genom att 504 (10,100 och 505 efter mig?) bloggar har länkat till sidan. king.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh Mys ! =D "Man blir som tvärKåt" ;D

2008-09-21 @ 16:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0