butIwearthebiggestsmile ; -

jag vill bara ha viva la vida i öronen hela kvällen, men jag vet att snart måste libera me sättas igång, och jag måste kolla över sopranstämman. fick ett telefonsamtal från pappa för ett tag sen. han sa att det var bestämt att ida m.fl skulle komma till umeå den 19:e december. jag, bror och farmor far dit den 21:a. jag far hellre tidigare, men espe har julkonsert och det kommer säkert komma tusen andra saker ivägen.

förövrigt så fortsätter mitt humör att gå upp och ner. jag funderar bara på när jag ska sluta vara sämst egentligen, för det måste ändå vara det jag är? så många personer kan inte ha samma fel angående mig.







men jag ska inte klaga. en av de kvinnor jag ser upp till mest får jag snart omfamna som om det var igår vi sågs sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0