butmyfireforthisworldwillgrow ; -

          

jag förstår inte hur han kan vara så lik mig, och samtidigt SÅ FUL!

kan ju säga att jag hatade livet imorse i princip, och hela dagen har jag varit så bitter, så otroligt bitter. att jag var bitter igårkväll visade sig tydligt i skapande verksamhet-blocket, vilket också nästan fick bella att gråta av skratt. oroligheter flockas för imorgon; hur kommer det gå på mukon och borde jag börja med presentationen snart? hur kommer det gå med miss celie's blues på sånglektionen? blir tor nöjd med att jag kan i alla fall de första takterna av månskenssonaten? huuuuur kommer det gå med skolfotot, alla instrument och surkärringen? kommer vi att ta oss till munkviken i tid till att martin inte ska bli sur? kommer det vara stjärnklart? så många frågor som bara kan få svar imorgon.




gör som jag säger; höj volymen, och tryck på play!

Kommentarer
Postat av: Beliy B

JAG VILL HÖRA DIG SJUNGA MISS CELIE'S BLUES :O

den får ersätta lapdancen? :O

2008-09-12 @ 08:44:16
Postat av: jonatan

på tal om musik, det känns fel när man blandar spår på iPoden och den hoppar från The False Message till Koppången

den är grymt vacker :)

2008-09-12 @ 09:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0