gottolaughwhenyou'rethejoke ; -

jag vaknade till av att min mobil lät. helt inställd på att det var väckarklockan, och att det var morgon; dags att gå till skolan, så tittade jag på den och insåg att jag egentligen bara hade fått sms. det var från 'bästbjörnsomägerallt';

'Grattis till körkortet björn!
Åh, tack amanda :D (I)'


i och med att jag läste sms:et insåg jag också att jag bara hade sovit ca 45 minuter, och att jag hade 6 timmar kvar på mig. när jag väl vaknade för ett antal minuter sen så ville jag inte förstå att väckarklockan faktiskt hade ringt, och jag fortsatte drömma på tok för länge. för i mina drömmar var klockan bara ett på natten? en sak som jag minns hände var att mozart kom och la sig bredvid mitt ansikte. nu går han bakom dataskärmen förövrigt.

nä. frukost var det som, och sen susa iväg så jag inte blir försenad till någon lektion. samhälls?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0