I'mnotlikeyou,likehim ; -

jag är väldigt glad över att jag har den mamma jag har. för sanningen är att hon verkligen ställer upp när det krisar som mest. inte så att hon är en s.k 'curling-morsa' (hon kanske är? vem vet), utan hon vet hur man ska hantera situationer, hon kan i alla fall föreställa sig det ganska bra. hon vet när hon ska flika in med kommentarer, och isåfall gör hon det bra. jag kan med gott samvete säga att jag är stolt över henne, så grymt stolt.

jag menar, elogen för att hon hanterade kvällens situation på ett så bra och tolerant sätt. nä asså min mami är min baby, hon är bäst och orden vill inte komma ut rätt, men min drömkvinna är hon.


men jao, förhoppningsvis ringer väl sofiahed snart och vill crasha med lu hemma hos mig, om de nu ens ska göra det,  men borde bege mig till papi. ha en trevlig natt.

Kommentarer
Postat av: Fanny

NI är bäst!

2008-09-06 @ 09:31:56
URL: http://linderborg.blogspot.com
Postat av: soffan

ni är konungar!

2008-09-06 @ 19:37:35
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0