it'sthedreamafraidofwaking ; -

nu verkar det ju ändå som att våra lärare också läser sina elevers bloggar. så ett shoutout till dem då (speciellt du! du vet vem du är.) ni är guld värda, verkligen. mitt humör har gått som en sinuskurva idag. något hände efter att jag hade varit på dallas med lillsofia, och plötsligt var jag världens fnittrigaste på engelska-lektionen. förlåt sofiahed......

jag vet varför jag blev på bättre humör, för det var något som lillan återberättade om eskilstuna-resan. känslan av att någon faktiskt brydde sig, utan att ens ha behövt det. jag tycker om boysen i tbtb om man säger så.

blev inge friggin' family guy igår. kanske imorgon? kom igeeeen fredrich.



foto; sanna hedlund.

Kommentarer
Postat av: soffan

haha vadå felåt, ja hade QL ...

2008-09-22 @ 22:26:27
URL: http://sofiahed.blogg.se/
Postat av: x

follow the rainbow.

2008-09-23 @ 18:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0