it'susagainsttheworld ; -



eftersnack, ikväll, 22.30, stv2.

jag hänvisar vänligen er att se det. kvinnan på bilden ska prata om sin bok som släpps den 7:e oktober detta år. den heter 'sista kulan sparar jag åt grannen' och handlar om tvisterna i jugolsavien. nämnde jag att det är min låtsasmor? eller att det i stort sett är en självbiografi? hon är den mest fascinerande kvinnan jag känner, och förtjänar all respekt.

vad kallar man det egentligen? låtsasmamma? plastmamma? styvmamma? varför låter allt så fult? dags att hitta på en bra titel nu tycker jag. (dock dålig fantasi här, så kom gärna på något)

sedan efter programmet så tänkte jag plugga, och jag är dum för att jag inte gör det förrän då, jag vet. men jag bryr mig egentligen inte. jag tror att jag nästan spikade förra engelska-läxförhöret så jag ska försöka ta det lungt denna gång.

Kommentarer
Postat av: soffan

ROCK ON!

2008-09-17 @ 22:39:55
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0