I'vedonethingsthatyouwont ; -

det finns bara en förkortning (kanske två) som kan beskriva eftermiddan/kvällen;

CS (ev. HP)

plötsligt är man med i något slags team med sämst spelare, och ska krossa på nästa 'lan' med whiskey istället för vitt vin. nä så sick. men om tre veckor? kör på det. annars så gick det kalas i kyrkan idag, och det var också kalas att dra till elin's lya med skrulf för att försöka nörda harry potter-filmerna. jag tror jag såg 1½, men, vi har fortfarande ettan och tvåan kvar.

inga fler kommentarer tror jag, förutom att simon löfstedt fyller 18 år denna dag, äntligen, och på ett antal timmar så kommer bella stå vid mammas tröskel för att leka med lille mozart. så godnatt.

Kommentarer
Postat av: jonatan

hej, din blogg var fin MEN TITTA MIN MED

2008-09-07 @ 16:32:55
URL: http://jonatanst.blogspot.com
Postat av: Anna

aH Nörda HARRY <3

Va mysigt ! :)

2008-09-07 @ 17:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0