poowipoowitiaounde ; -

idag va definitivt en bättre dag jämfört med igår. kanske tack vare mig själv? kände mig som finklädd, vilket jag absolut inte försökte ge sken av. folk kommenterade det dock. jag har insett att den här imagen att alltid ha pösiga byxor och hoodie förmodligen ger en bild av mig som jag inte riktigt gillar. så jag lär göra vissa förändringar?

dagens höjdpunkt var nog timmen på waynes med fyrdahl och robin. kanske var det mitt té som jag äntligen fick, kanske var det de konstiga samtalen, och kanske var det metalvania, ingen vet egentligen. men det var riktigt trevligt.

hahaha, och nu får jag höra det sjukaste någonting. vaaaaaaad hände där alltså? fråga mig på skolan eller nåt, om ni undrar. just nu är jag ett sjukt stort frågetecken =D

borde ta mig tid att använda kameran lite mer också, så fader inte börjar tro att jag inte är tacksam över den. han frågar stup i kvarten om jag får användning av den, men jag är lat. någon gång. hallå, ska vi köra på de nakenporträtt som ni ville ta eller? sofiahed? carro? (går det att misstolka nu?)

jäklar vad glad jag verkade vara under stadsfesten.


Kommentarer
Postat av: jonatan

intressefråga,

2008-09-09 @ 07:43:47
URL: http://jonatanst.blogspot.com
Postat av: jonatan

note to self: rör inte enterknappen i otid



intressefråga: är det din papa som frågar om ni ska köra nakenporträtt?

2008-09-09 @ 07:47:01
Postat av: soffan

DU, jag är på som tusan, men .... vi får inte ta det på en "läxkväll" :D:D:D:

2008-09-09 @ 16:40:32
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0