thetroublewithloveis... ; -

INNAN jag då sätter igång med denna lilla uppgift så ska jag klaga lite. jag är så sjukt emot hela ideén att göra ett eget litet personligt kollegieblock. varför ? jo, jag klarar helt enkelt inte av det. det finns inget roligt med att klippa ut bilder, sätta i en bok, skriva någon rad, dra pilar hit och dit, gärna använda lite olika färgglada färger. ÅHHH, jag pallar inte att vara kreativ på det sättet. alla olika stadier i vår uppväxt ska alltså ha 4 sidor vardera, och på alla de jävla sidorna ska vi på något sätt uttrycka våran kreativitet? jag kanske bara är rädd för att jämföra mitt med andras? allt jag försöker göra blir fult, men ändå tvingas jag försöka igen.

nej, jag är inte inte glad för att jag måste göra det här. jag trodde att kursen skulle bli rolig, men I was wrooong. tjing. back to hell.


jag lyckades i alla fall göra en fin framsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0