whenI'mdreamingofyou ; -

vafan, det stod inte ett ord i norran om frikväll idag. eller var vi för sent ute för att hamna på förstasidan? räcker NVTV för det? hur många människor kollar på NVTV det första de gör egentligen?

i alla fall, alla i världen, eller, i skellhell town måste ha tyckt att våran fickin' rytmtåg var så himla cleant. man såg det på ALLA ansikten. de kunde inte sluta le. de önskade att såna där saker skulle ske med mindre mellanrum. vi förde in ett ljus och hopp i deras liv om glädje och samspel. (varför spårar jag?) vi gjorde det bra.

application rockade. fortsätt på samma väg och tappa inte den där himla gnistan som ni hade igår. peace, olov är bara avundsjuk. jag vet att man inte ska dra för hastiga slutsatser, men när ni är där uppe på toppen, glöm inte bort mig åde.

å sen tack people för de där grymt mysiga timmarna i vardagsrummet med kladdkaka, té och den stålsträngade akustiska gitarren. kanske måste göras om (som man alltid säger)?



+ resten av klassen. you rock my world åde.

Kommentarer
Postat av: o

haha, det enda jag är avundsjuk på när det gäller dom, är att de har en trummis som har cymbaler...

2008-09-27 @ 12:26:13
Postat av: j

det måste göras om åde<3

2008-09-27 @ 13:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0