älskamerälskamerälskamer ; -

åhhhh, för två år sen hade jag perfect skin. vad hände med de dagarna egentligen? varför blev puberteten stjupp och skulle förstöra allt!!!

men vet ni, idag ska vi planera morgondagen för jag är så pepp på piteå att det inte är sant. sen om det blir stan + bad, eller bara bad är en annan fråga. kanske beror på om det blir boys eller inte? kom igen nu brudar!

fattar inte vaför jag är uppe nu egentligen. men skins är en awesome serie, så jag tipsar om det till alla som vill ha askul, brittisk humor och drama i mängder. g'natt!

Kommentarer
Postat av: carrii

har snickat med massa boys! dom ska typ jamma hos tobbe först = girls in city?? sen möts alla och badar!! :D blir suvvee!

2009-04-13 @ 03:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0