couldn'tcareless ; -

hej jag borde göra minst tusen saker! som t.ex att packa, planera muntliga nationella i svenska, samhäääälls och typ öva inför framnäs. jag borde få bättre disciplin. förstår INTE vad jag håller på med.

dagen var i alla fall bra, sådär helt okej. espri var kewl, kändes som bra stämning, vilket kan vara bra att ha 3 dagar före tävlingen. sen så susade vi iväg till ett place som kallas för musikskolan och lyssnade igenom ett ex antal bidrag innan höjdpunkten kom. fields of gold var vacker, lina gjorde den rättvisa (hade varit ännu mer awesome med lite mer reverb åde) och jonatan var duktig så att jag nästan blev mamma-stolt. that's my pal!

det blev ett mysigt avslut på det sociala livet för dagen med sandra på waynes mitt i stan. där diskuterades framtiden, det förgångna, personer, kärleksdraman och allt annat saftigt prat som två ungdomar kan tänkas dela. thanks mate.


kan tänkas göra min dag någon gång i oktober.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0