doyouknowtheenemy ; -

åååhh klasseeeeeeeen jag får inte nog av er!!!! haha, det är som adam säger; "en väg fylld av kärlek och romantik", eller något liknande. det känns otroligt att man kan komma så många människor nära på så många olika sätt. efter de här dagarna VILL JAG INTE SLUTA. men vi måste, självklart, gå vidare, hitta ett nytt vardagsliv, kanske fortfarande med hjälp av varandra. jag vet att det låter blödigt, men det känns verkligen som kärlek på högsta nivå när vi käbblar och pratar i mun på varandra, för vi löser det och mår så himla bra efteråt. har jag fel?

jag älskar känslan jag får av att tänka tillbaka på dagarna, mina älsklings-klasskompisar, skratten, musiken ochall himla magi vi lyckas ådstakomma tillsammans.

ikväll är jag dödstrött, och eftersom det är tisdag så betyder det;

THE MENTALIST+ MAMMA + KLADDKAKA.

imorgon kommer det slutgiltiga testet, och det ska bli perfekt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: er carigaal<3

LÖÖÖÖVEE YOU AAALLLL!

2009-04-07 @ 20:54:50
URL: http://carielle.blogg.se/
Postat av: Anna

Det VAR perfekt! :D

2009-04-08 @ 18:58:25
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0