forgetthemaninthemountain ; -

haha simon.........

jag bevakar ett par solglasögon på tradera nu stenhårt. 5 minuter kvar och jag planerar att lägga ett bud i SISTA SEKUNDEN. en krona högre än budet som är för tillfället. låter inte det som en kanonplan??!!

rapporten består nu av 9 sidor och det ska kanske bli 14 till hade jag tänkt (inch). det är svårt att komma på en massa nya ord att använda. man vill väl att det ska låta varierande, inte upprepande. MEN, detta kommer jag ha i åtanke; efter att jag har lämnat in den imorgon så har jag bara en ensemblelektion kvar, och sen väntar umeå stad under helgen, och en natt hos ida, vilket kommer bli myz på hög nivå. tjing!
.
.
.
.
.
.
.
.
update; var kanske inte den enda som hade en kanonplan... kampen förlorad....

Kommentarer
Postat av: Sara

Min blogg då?

2009-04-23 @ 23:46:08
URL: http://herrbertrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0