IhateyouIhateyouIhateyou ; -

jag är så jävla flyförbannat just nu! det går så jävla dåligt och jag kommer svära i varje jävla mening! det här jävla tangentbordet låter mig inte ens stava rätt! jävla projektrapport! jävla word som inte sparar det jag vill! fyfan för det äckligt bra vädret som är  ute medan jag måste sitta en timme i extra i den här jävla bunkern för att DATORN ALDRIG SPARADE DET JAG HADE SKRIVIT I FEMTIO JÄVLA ÅR! men det är väl bara för att jag är så jävla dum i huvudet som det är. det här är så jävla ovärt. döda mig. nu. snälla. helvete FAAAAAAAAAAAAAN!
.
.
.
.
.
.
.
update; jag har börjat om. det går bra. jag är glad igen.

Kommentarer
Postat av: Ganondork

aight...nu tycker jag uppriktigt synd om dig =/ fyyyfan för att måsta börja om på det där helvetet. Typ det jobbigaste på jorden.

Jag är inte ens i nääääärheten av klar....

kommer att dö med huvudet nedkört i tangenterna



Peace

//dorken

2009-04-23 @ 18:21:12
Postat av: Ganondork igen ololol

kul med svordommarna btw :D



tihi



//mmm...magknip

2009-04-23 @ 18:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0