it'sabrokenhallelujah ; -


ni ser duden? han träffade vi i kön till panic at the disco förra februari. han gick fram och tillbaka och försökte tigga ihop pengar till att köpa en biljett i entrén. jag trodde det var ett skämt, och att han bara var för snål för att köpa en för sina egna pengar. otrevlig var jag nog inte, utan jag skrattade mest och gav honom en marabou-bit istället. han kallade sig för blondinbello också, sa att han hade en blogg. jag trodde honom inte då heller. men jag hade fel.

väl där inne fann jag honom igen, vilket måste ha betytt att han fick ihop nog mycket pengar tillslut. riktigt kewl för honom. det var ändå balla människor vi mötte där utanför gröna lund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0