onandonandonshegoes ; -

hey, haft mysigaste helgen i umeå. umgåtts i mängder med mina syskonbarn och deras hamster mini. jag har åkit lokaltrafik, vilket har en effekt att man lätt känner sig som en umebo (man blir lurad, självklart). jag har plågats en hel dag i skoaffärer med caroline, men vad gör man inte för sina vänner till shopaholics?

chillat med de kulturella ungdomarna i umeå med, på något hak som kallades för rockkarusellen tror jag. scumkill var mina favoriter i alla fall. tyckte att de hade häftiga grrrrroove. och texten tilltalade verkligen mycket................ inch. 







min enda kommentar nu är att det verkligen bästa groovet jag vet a.t.m är temat i pandora's box. jag vet, vi ska avsky captain longshot. men fuck it, det är så sjukt catchy.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha TYCKTE väl jag kände igen det! Captain Longshot alltså. Sångaren raggar ju typ på en av mina kompisar xD

2009-05-09 @ 00:42:49
URL: http://linderborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0