screamatmeuntilmyearsbleed ; -

den här månaden innehåller så mycket mer än vad jag har råd med, för jag har aldrig varit awesome med pengar, det där på att tjäna ihop. just därför känns det ju jätteroligt att fara till venedig några dagar, å sen direkt när vi kommer hem betala för en balbiljett och förhoppningsvis få tag i green day-biljetter. där rök ca 1100 kr till med all hast.  oooch jag måste fylla på mobilen...

MEN en god nyhet är dock att jag har lyckats kirra en perfekt studentklänning till sjuukt bra pris. eller. caroline hittade den och gjorde min dag! så inga mer frågetecken där.

frågan kvarstår nu vad man ska packa för 5 dagar borta från skellefteå. det känns nästan som att caroline åter igen har shoppat för mig, med tanke på de kläder som jag har lagt ner redan.men måste planera, det här räcker inte. måste bli organiserad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0