thelipsIammissing ; -

woah, statistiken skjuter i höjden och jag vet inte riktigt vad det beror på. kanske KONSERTEN? heh, puss på er classm8ts. kom i alla fall ju hem från en galen 'jag har aldrig...'-lek just bredvid olles. men det blir en "tidig" kväll. DET KÄNNS SOM FREDAG. har ni sett across the universe förresten? otrrrroligt bra film + otrrrroligt snyggt soundtrack. spotifya. det är allt jag säger. nästan.

imorgon fyller älsklingsbella år, dvs film hemma i simons lya, och på lördag ska jag spendera kvällen med två sköna bridds. grymt eftretraktad helg. harehoj.


andra videon för idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-09 @ 22:39:01
Postat av: Anna

Gu jag får rysningar igen!!

Underbart kul att det finns på youtube! :D

jag var för övrigt tabbaren som skickade ett blankt inlägg nyss ^.^

2009-04-09 @ 22:40:12
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0