withmybestfriends ; -

det är det som jag hatar mest av allt med min kropp. det där sjuka faktumet. det är för mycket överallt, och jag får så mycket ångest att jag vill spy varje gång jag ser mig själv i spegeln. ooh, missta inte det här för att vara någon slags kris eller nåt, det är bara ett faktum.

jag . kan . inte . bära . leggings 

faktum, ja, vilket leder till att jag jämför mig med alla brudar runtomkring och glömmer bort små fina detaljer som att jag inte behöver någon mascara för att få mörka och böjda ögonfransar.

tips hur man smalnar av lår och vader?

Kommentarer
Postat av: CW

jag älskar dina ben?

det är ju det som är riktigt speciellt på dig,

för du ser inte ut som alla andra,

du har speciell kropp?

men jag skulle väl säga att yoga, eller andra stretch träningar är det bästa sättet att få smala långa muskler?

2009-04-22 @ 09:41:34
Postat av: soffan

du är ju en beauty!

2009-04-22 @ 16:59:03
URL: http://sofiahed.blogg.se/
Postat av: Sara

Springa, Yoga, allt som ger långa fina muskler :D

2009-04-24 @ 00:00:19
URL: http://herrbertrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0