aslongasit'saboutme ; -

det känns inte konstigt. det känns inte sorgligt. mer som en förlängd ledighet. och nu har bara livet börjat. jag trivs i världen där man jobbar deltid.


imorgon börjar vi INTE om skolan, för vi har tagit studenten!

igår var jag som sagt med jonas. och otroligt glad är jag över att han finns i mitt liv. vi fikade, skrattade, spanade, köpte alldeles för dyra tuggummin (i alla fall jag) och senare på kvällen gjorde vi det hela till en laptop-evening. paul blart: mall cop och 3 avsnitt av little britain hann ses och loungemusik hann lyssnas på. hann även förolämpa honom grovt under dagens gång. det var en riktigt riktigt spännande dag på många plan.

men idag är en annan dag. börjar alltså jobba klockan 2 och har ett I-landsproblem här hemma; there is no food. inget ätbart i alla fall. får bli gröt. eller nuuudlar om inte axel har roffat åt sig allting. ska vi säga så? herraa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0